čtvrtek 26. října 2023

Skořicoví šneci s dýní

 

Zbylo mi pyré z máslové dýně a chtěla jsem nějaký podzimní recept.

U Báry jsem našla tento na kynuté šneky, které voní skořicí.

Suroviny:

450 g hladké mouky
30 g droždí
180 g pyré z dýně Hokaido (dala jsem máslovou)
110 ml vlažného mléka
100 g cukru krupice (stačilo mi 60g)
30 ml oleje
1 celé vejce
3 g skořice
3 g kardamomu
A já přidala perníkové koření 

Na náplň
 
50 g rozpuštěného másla
100 g třtinového cukru
2 lžičky skořice
1/4 lžičky kardamomu

Klasický kynuté těsto.

Rozválet na obdélník, potřít náplní a zamotat do rolády.

Potom krájet na cca 9 dílků a pokládat do pečící formy.

Já dělala kousky menší a měla jsem jich 14.

Necháme pak pod utěrkou dokynout cca ještě 20 minut a pečeme na 180 stupňů 25 minut dozlatova.




Děkuju za návštěvu a přeju prima podzimní den.

Ilona







5 komentářů:

  1. Zrovna mám uvařenou kávu, asi si sáhnu pro zákusek. Vypadají úžasně. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Šneky dělám trochu jinak,ale ráda vyzkouším něco jiného.
    Vypadají lákavě.Měj hezký den Ilonko

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem kynuté šneky ještě nedělala se žádnou náplní, jen ty z lístkového těsta na slano :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, taky dělám šneky jen jinak. Tvoje vypadají úžasně a já ještě nesnídala... Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to vypadá luxusně, hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat