úterý 26. září 2023

Trosky

 


Podzim už je sice tady, ale ještě tu mám zásobu našeho letního cestování po Českém ráji.

Většina z vás tento kout naší země asi zná, ale pro někoho to může být tip na podzimní výlet.

Pro mě cesta na nová místa a spousta splněných přání 😉

Třeba Trosky jsem viděla vždy jen z dálky.

Tak dnes hurá na hrad.



Trosky tvoří dvě věže se jmény Baba (47 m) a Panna (57 m). 

Dojdete na vyhlídky pohodlně pěšky.





Pod Pannou a Babou existují dosud neprobádané tajemné chodby, které lákají dobrodruhy už od nepaměti.





Na Trosky jsme šli po turistické cestě z Rovenska a zase tam i zpět zamířili, abychom stihli polední zvonění.

Ale to zase příště 😉


Přeju krásné zářijové dny.

Ilona


12 komentářů:

  1. Ilonko, těším se na obrácené zvony ve tvém podání a Trosky od jisté doby už obdivuji raději odspodu. Proto jsme uvítala tvoji procházku po hradu, ty mladý kamzíku. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, kamzík mě pobavil 😉 Jako ta silueta Trosek je opravdu jedinečná 👍
      Krásný víkend ☀️

      Vymazat
  2. Krásné fotografie Ilonko. My jsme šli na Trosky z nádraží v Ktové. Vylezli ten děsný kopec i nahoru na Babu a pak šli na druhé nádraží do Borku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jste měli z Ktové trošku blíž, kolem nádraží jsme také šli i v Borku.... a pak zase zpět přes Borecké skály.
      Je to pěkná procházka, jen bylo hrozné vedro 😂
      Krásný víkend 🍀

      Vymazat
  3. Moc Ti to sluší 👍👍👍🌹🌹🌹🍀🍀🍀

    OdpovědětVymazat
  4. zvonění obráceným zvonem ? Je to mé blízké okolí a doufám, že se tam zase brzo vypravím. Zatím jsem v půlce rekonvalescence po operaci kyčle.......ale dobrý, nebolí a denně pochoduju. Přeji krásné sluníčkové dny z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olinko, přeju úspěšnou rekonvalescenci, zdraví je nejpřednější.
      Zvonění byl zážitek 👍
      Krásné podzimní dny 🍁☀️

      Vymazat
  5. Trosky musím pochválit,jak jinak.Je to od nás z Českého ráje.Měla bych tam zase zavítat i když je vidím ať jedem u nás kus za město na kteroukoli stranu.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, myslela jsem na tebe, bydlíš v krásném kraji ❤️
      Krásný víkend ☀️

      Vymazat
  6. Na Troskách jsem byla už před mnoha a mnoha lety (s rodiči v rámci dovolené). Ráda jsem si je díky tvým fotkám připomněla.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat