neděle 19. února 2023

Orlické hory

 











 
Vzpomínky na jarní prázdniny.
 
Pár dní v Orlických horách.
 
 Sníh, lyže, občas azuro.
 
A taky nějaký ten hrad a zámek, aspoň zvenku 

 
 




 
 
 
 


 
 
Mějte krásnou neděli
 
Ilona

5 komentářů:

  1. Měli jste moc krásné prázdniny! Orlické hory mám moc ráda.
    Ilonko, přeji hezkou neděli. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Prima jarní prázdniny. My Orlické hory nemáme moc probádané, takže jsi mi připomněla, že bych o nich mohla uvažovat na dovolenou.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, obdivuji vás. Já a lyže, tak to už opravdu ne. Muž mi to tak znechutil, že za mne ne a vzhledem k jeho zdravotnímu stavu tak on se už na lyže nepostaví.
    Ale stejně jste měli hezkou dovolenou. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko,potěšila jsi mě.Nádherné zimní fotografie z Orlických hor.Konečně jsem se mohla u někoho podívat,že zima je krásná.My jsme také jeli za sněhem Krkonoše nejsou od nás daleko,ale každý tu možnost nemá a sníh po většinou nikde moc nebyl.Takže vidět sníh na blogu je vzácnost.
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a zima, jak má být. 👍👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat