úterý 14. února 2023

Háčkovanky v meruňkové

 


Plním své předsevzetí a dokončuju resty.

Háčkované bolerko/ vesta v barvě meruněk.

Inspiraci jsem našla na internetu.

Háčkují se dva obdélníky a pak se jen sešijí k sobě na zádech a na bocích.

Pokud chcete, přidáte na přední část knoflíky nebo taky sešijete.

Vzorek je taky z internetu 😉





Mějte krásné dny 🍀

Ilona






8 komentářů:

  1. Ilonko,bolerko je nádherné.Už delší dobu uvažuji o bolerku na letní šaty.Právě jsi mě přesvědčila.
    Díky za inspiraci
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi elegantní kousek, Ilonko!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ili, to je krása! ☺Obdivuji zručnost. Měj se krásně, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, vestička se ti moc povedla. Je to zdařilé dílo. 👍👍👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Vija
    To je dobrý nápad. V jednoduchosti je krása. Líbí se mi dva obdélníky a hotovo. Zdravím. Jana
    https://vijanavi.blogspot.com/?m=0

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, to je krása, vesta se ti moc povedla. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ilonko, vestička se mi moc líbí, jsi šikovná. Taky chci dokončovat... Mám rozdělaných tolik věcí, tak mám stejné předsevzetí. A ještě nekupovat nové látky. Už dvakrát jsem ho od ledna porušila... Zdravím, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat