neděle 11. září 2022

Dýně ze starého oblečení 🎃


 Dýní mám hodně, hlavně tedy háčkované.

Mezi rychlé a jednoduché na výrobu patří i ty látkové.

Já jsem využila staré oblečení, tady jsou to omylem obarvené tepláky 😉

Ustřihla jsem nohavice a sešila konec.

Výplň je z polštáře.

Rychlovka....



Užívejte babí léto 🎃

Ilona




5 komentářů:

  1. Ilonko, vypadá skvěle. Mám jich pár z rukávů starých svetrů…
    Měj pohodový den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné a nápadité dýně.
    Loni jsem si je háčkovala a přemýšlím,kam s tím malování a stěhováním jsem si je uložila.
    Ilonko,hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, povedená dekorace. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to zajímavě. Já vlastně žádnou dýni jako dekoraci nemám. Šít ji tedy nebudu (nejsem na šití žádný přeborník), ale mohla bych se kouknout někde v KiK nebo Pepcu po keramické...

    OdpovědětVymazat