pondělí 23. května 2022

Dveře do ráje ;)

 

Cesta z města nedaleko Maršova.

Měli jsme tip, že tu najdeme dveře .... do ráje?
 
;)
 
No každopádně je tu krásně.
 








Děkuju za návštěvu a přeju prima začátek nového týdne.

Ilona


10 komentářů:

  1. Ilono, dveře jsou vtipné. Jinak já mám tenhle typ lehce zvlněné krajiny se zelenými loukami, lesíky, poli a remízky taky moc ráda.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný nápad a krajina je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda. Ani by se mi nechtělo ty dveře zavřít. :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera a ty dveře úžasný nápad.
    Ilonko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, takové dveře bych také chtěla potkat. Loni jsme je chtěli navštívit na Pancíři, ale nějak jsme k nim nestihli dojít. Hezké fotky.
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
  6. To je opravdu krásná kuriozitka!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ilonko, ty dveře to je pěkný nápad, velmi inspirativní. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Ilonko, tak by se mi líbilo také. Já totiž miluji polnosti, ticho, klid a hlavně, nepotkat moc lidí. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Ilonko, moc hezké místo. Takové dveře jsem chtěla do zahrady, ale muž pro to nemá pochopení... Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Snímek druhý odspodu mě okoulil. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat