čtvrtek 10. března 2022

Lehce jarně

 

Dnes opět Farmářské trhy u nás na náměstí.
 
Pravidelně se dívám i do stánku chráněné dílny Most k životu.
 
Mám několik vánočních dekorací a dnes přibyly i jarní.
 
Slepička mě hned zaujala a zajíček byl jako pozornost.
 
Žádné jarní kytky doma nemám, jen mi celou zimu kvetou na lodžii muškáty ;)
 
 




 Mějte pohodový den.
 
Ilona



14 komentářů:

  1. Ilonko, pořídila jsi krásné kousky a parádně ti kvetou muškáty.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou moc hezké a milé drobnosti.
    Já mám muškáty na venkovní chodbě a koukala jsem,že mají na květ a to jsem je chtěla přesadit.
    Ilonko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čekala, až odkvetou, že je dám na chodbu, ale venku jim to svědčí ;)
      Krásný den.

      Vymazat
  3. MOc pěkné dekorace.
    U nás začínají trhy až příští týden. Ale keramiku jsme tam myslím nikdy neměli.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás má keramiku nebo výrobky ze dřeva chráněná dílna. Ale byly už i stánky s velikonočními vajíčky.
      Krásný den.

      Vymazat
  4. Ilonko, ta slepička mě zaujala nejvíc, moc krásná. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měli tam i větší, ale tahle mi velikostně bohatě stačí. Byla poslední a taky mě hned zaujala.
      Přeju pohodový den.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuju, někdy ta barva květů bývá jako překvapení.
      Krásný den.

      Vymazat
  6. Moc hezký nákup, Ilonko!
    A ty muškáty!!!
    Přeji pohodovou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. A jaro je tady. Hezky nakoupeno!
    Příjemnou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jaro se moc těším a poslední dny už jsou jarní, i když rána dost chladná ;)
      Krásný den.

      Vymazat