sobota 5. září 2020

Orlí hnízdo ...

 

... nad řekou Oravou.

I tak nazývají Oravský hrad.

Je vidět z daleka.

 Patřil do soustavy obranných hradů na severní hranici Uherska. 

Od 13. století se původně malý hrad rozšiřoval, dnes má 154 místností. 



















 

Krásný hrad, super zážitek.

Výhledy do všech stran.

Někdy se zastavte ;)

 

Přeju prima víkend.

Ilona
 

13 komentářů:

  1. Ráda jsem nakoukla - krásná hradní procházka :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, nádhera ke kochání. Díky za reportáž a měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, opět si mě vrátila o hodně let zpět!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, doufám, že to jsou vzpomínky příjemné.
      Krásné odpoledne.

      Vymazat
  4. Tedy Ilonko, to je opravdová nádhera. Tam by se mi moc líbilo. Krásné fotografie a já děkuji za úžasnou podívanou.Líbí se mi i ten detail kovového zdobení na vratech. Úžasné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro, to jsem ráda, že se hrad líbí. Je opravdu krásný.
      Přeju prima odpoledne.

      Vymazat
  5. Moc pěkné fotografie,na člověka ta historie úplně dýchne.Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko,to je tedy rozsáhlý hrad.Líbí se mi moc a ty krásné výhledy.
    Děkuji za super podívanou a tvůj milý úsměv k tomu.Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
  7. Na Oravském hradě jsme kdysi byli. Je opravdu impozantní a rozlehlý (vzpomínám si, že na délku prohlídky tenkrát žehral nejen syn, ale i manžel :D).

    OdpovědětVymazat