sobota 29. srpna 2020

Múzeum oravskej dediny

 

Další totálně propršený den, kdy se nedalo jít do kopců.

Strávili jsme ho ve skanzenu, mezi chaloupkami typickými pro Oravu.

Opět překvapivě hodně lidí, v barevných pláštěnkách (deštník měl málokdo) a to mě i celkem bavilo.

Krásná atmosféra, nechybělo ani občerstvení nebo obchůdky a stánky se suvenýry.

Já si odvezla trstenskou keramiku, do které jsem se zamilovala při návštěvách zdejších kolib.

Můžete tu potkat i zvířata v ohradách nebo obhlídnout políčka se zeleninou a strašáky do zelí.

Nechyběl ani odpolední folklorní program.

Spokojenost velká.























Doufám, že se do skanzenu dostanu někdy za hezkého počasí.

Jen tak si sednout a kochat se okolím.

A ještě ukázka z kostelíka :


 Mějte se krásně a užijte si prima víkend.


Ilona

 

 

6 komentářů:

  1. Ilono, myslím, že skanzeny jsou ideální volbou, když počasí nepřeje výšlapu do kopců. A tenhle je podle fotek moc pěkný. Hned bych se tu s chutí také prošla.
    Hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko,skanzeny mám ráda,vždy si představuji,že bych tam žila a ten,co jste navštívili se mi moc líbí.Chaloupky jsou nádherné i to ostatní.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie. takové staré chaloupky se mi opravdu moc líbí a je dobře, že se udržují pro další generace.

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, tvoje fotky mi připomněly naši návštěvu skanzenu v Rožnově pod Radhoštěm. Mám takováhle místa moc ráda.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, moc krásné místo, díky za zprostředkování. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji skanzeny a tento neznám, domečky jako z pohádky. Až na to počasí jste měli úžasný výlet a krásné zážitky.
    Ilonko, přeji pohodový týden. D.

    OdpovědětVymazat