pondělí 3. srpna 2020

Mariánské Lázně


Mariánské Lázně asi netřeba dlouze představovat.

Prošli jsme si centrum, kolonádu, parky a ochutnali všechny prameny, které jsme objevili.





 

Mikeš si focení s oběma monarchy užíval.

Hlavně špacír s Procházkou ;)
















Toto byla naše poslední zastávka v západních Čechách.

Snad se vám v Mariánkách taky líbí ;)

Mějte se krásně.

Ilona


13 komentářů:

  1. Ilonko,nádherné fotografie.Je to krásné lázeňské město.Byla jsem tam kdysi od práce na zájezdu a i v Karlových Varech a byla jsem z nich nadšená.Jednou jsme tam vezli i tchýni na léčebný pobyt a s kamarádkou jsme tam byly na wellness pobytu,ale je to všechno už dávno.Hned bych si to zopakovala.
    Jsi moc hezká.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuju. Je tu krásně.
      Přeju prima den.

      Vymazat
  2. Ilonko, když jsem byla v Mariánkách před pár lety poprvé, jela jsem tam neskutečně unavená, vyždímaná a to město mi otevřelo náruč a hýčkalo mě. Nikdy mu to nezapomenu a ráda se vrátím!
    Mikešovi to s monarchy sluší a tobě taky!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkujeme. Na focení s monarchy jsme stáli frontu ;)
      Město se nám líbilo, byli jsme tu poprvé.
      Krásný den.

      Vymazat
  3. Ilonko Mariánské Lázně jsou nádherné město. Tam jsem kdysi byla, ale jen na skok. Ta kolonáda je úžasná. Docela ráda bych se znovu prošla. Sluší Ti to tam moc. Děkuji za krásnou podívanou a přeji Ti krásný večer a super krásné další srpnové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kolonáda nemá chybu. Moc se nám tam líbilo.
      Krásný den.

      Vymazat
  4. Ilonko, hezký výlet jste si opět udělali. V Mariánkách jsem nikdy nebyla, ale líbí se mi. Třeba se tam jednou také podívám. Máš krásné fotky. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, my byli také poprvé. Je to krásné místo.
      Přeju prima den.

      Vymazat
  5. Ilono, já znám Mariánky jen v zimě (byli jsme tu vždycky buď v prosinci nebo v lednu), takže jsem se ráda koukla, jak vypadají v zeleni.
    Musím říci, že jste toho v západních Čechách procourali fakt hodně.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v zimě je asi méně turistů, se sněhem to má určitě své kouzlo.
      Nicméně fontána byl největší magnet ;)
      Krásný den.

      Vymazat
  6. Ilonko, Mariánky jsou moc krásné a mám je ráda. Nevím, jestli jste navštívili park miniatur památek, ten je taky moc zajímavý. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, spíš jsme si jen prošli centrum, oběd, kolonáda, prameny a svezli se trolejbusem ;)
      Krásný den.

      Vymazat
  7. Mariánky jsme navštívili loni, byli jsme nadšení ♥

    OdpovědětVymazat