úterý 25. června 2019

Macramé přívěšek ...


.... třeba na tašku nebo klíče.

Krásný večer!

Blíží se konec roku a já finišuju s dárečkem pro naši pančelku.

Letos jsem zkusila i takový malý přívěšek na klíče technikou macramé podle YouTube.

Nakopla mě k tomu Petra, má je samozřejmě mnohem hezčí.

Já ho motala ze zbytku bavlněné camilly, je proto takový menší.

Ale moc mě to bavilo.

Jak bude čas, pustím se do dalších věcí.

Kdysi jsem měla podobný pásek na šaty, dostala jsem ho na táboře od jedné kamarádky.



Ilona


9 komentářů:

  1. Moc hezký, Ilonko! taky jsem jich už pár udělala. Je to hezký doplněk.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko,super !
    také mě macramé láká až tak, že Petra byla tak hodná a udělala mi dva přívěšky na klíče :-)
    ještě,ale ty klíče najít ;-)
    Krásný tropický den !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, to je super, Petra je šikovná.
      Hezký podvečer.

      Vymazat
  3. Ilono, moc hezky přívěsek, povedl se Ti. A alespoň se klíče nikam neztratí, jako mně. .o)
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, nevím, jestli by to pomohlo. Jak říká syn, musí to vydávat zvukový signál ;)
      Hezký den.

      Vymazat
  4. Ilono, pěkné. Já už nedrhala ani nepamatuju. Možná bych mohla vyzkoušet, jestli to ještě umím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí je tu internet ;) taky jsem to zkoušela po delší době.
      Hezký den.

      Vymazat
  5. Děkuji moc za super nápad. Já jsem musela dát synovy svůj starý klíč od auta, protože se mu hrozně líbily a hrozně se mu líbí jak naše www.autokluc24.sk, tak všechny auta obecně :-) Tak jsem si pořídila pro sebe nový ze stránek autokluc a mám v plánu si pořídit na ně i nějaký přívěšek. Takže to možná poprosím...

    OdpovědětVymazat