pondělí 3. června 2019

Aviatická pouť



Nabídla jsem Mikešovi, jestli nechce jet do Pardubic na Aviatickou pouť.

Ještě na žádném leteckém dni nebyl.

Já jsem jako dítě chodila na letiště každý rok, ale v Přerově už je zrušené. 

 Býval tam třeba Den dětí, prolezli jsme kdejaký kokpit, proletěli se vrtulníkem ;)

Mikeš samozřejmě souhlasil.

Jeli jsme vlakem do Pardubic a pak historickým vláčkem na Závodiště.

Odtud už jsme šli pěšky až do areálu.

Vlak přímo na letiště jezdil nepravidelně.

Bylo krásné počasí, po obědě až moc ;)

Ke konci už jsme byli lehce uvaření a víc než letadla nás zajímalo osvěžení a aspoň kousek stínu.

Ale byla to super akce, viděli jsme válečné historické bitvy, průlety, akrobacii, paráda!

Pár fotek pro představu, ale jsou to jen mobilovky.









Krásný začátek nového týdne.
 
    Ilona



 

6 komentářů:

  1. Ilonko,my letos nebyli.
    Ani muž, který má k letadlům největší vztah, musel být v práci :-o
    Je super, že jste si to s Mikešem u nás užili !
    Tak příští výlet k nám už se domluvíme na tu kávu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My letos poprvé. Je jasné, že já byla jen doprovod ;)
      Škoda, že muž nemohl, bylo to super.
      Tak příště ;)

      Vymazat
  2. Já na leteckém dni nikdy nebyla. Tak jsem se na nějaká letadýlka mrkla aspoň s vámi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší jsou průlety a akrobacie, ale to fotí jen profíci ;)

      Vymazat
  3. Ilonko, vidíš, mám to za humny a nikdy jsem na ní nebyla...
    Jsem ráda, že jste si letadla užili, bylo krásně!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mě by to ani nenapadlo, ale Mikeš má rád letadla a kamarádka se mě ptala, jestli jezdíme do Pardubic. Tak jsem si řekla, že to zkusíme ;)
      Lidí sice hodně, ale vešli jsme se na vyhlídková místa všichni ;)
      Krásný den.

      Vymazat