pondělí 3. prosince 2018

První adventní


Stejně jako většina domácností jsme i my zvečera zapálili první svíčku.

Adventní svícen letos jednoduchý - co dům dal.

Starý květináč, šišky z podzimní dekorace a zbytky jehličí.


 

 
 

Užijte si krásný a poklidný advent.

       Ilona







6 komentářů:

  1. Takovéhle jednoduché dekorace jsou stejně nejlepší. Já jsem taky využila loňský svícen a doplnila ho tím co jsem nasbírala v lese na procházce :)
    Krásný advent přeji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,Vlasti, z přírodnin je to vždycky nejhezčí 🎍
      Hezký den.

      Vymazat
  2. Ilonko, svícen je moc hezký, vkusný!
    Mějte všichni u vás moc krásný Advent. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helenko. Je takový jednoduchý, ale mě se líbí 😉
      Hezký den.

      Vymazat
  3. Máte hezky vyzdobeno a tvůj adventní svícen se mi moc líbí.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Stáňo. Jednoduché věci jsou nakonec asi nejlepší 😉
      Hezký nadcházející víkend ❄

      Vymazat