pondělí 10. září 2018

Přerovské dvorky

  

 









Přerovské dvorky tuto neděli.

Historické budovy v centru města známe většinou jen při pohledu z ulice. 

Dvorky starých domů ale nabízejí romantiku, netušené výhledy a prostranství, která by v Přerově čekal jen málokdo. 

Zdroj: https://prerovsky.denik.cz/zpravy_region/prerovske-dvorky-bavily-stovky-lidi-20180910.html

Dvorků bylo letos zpřístupněno šest, každý s jinou tématikou.

Nejvíc se nám líbilo na faře.

Tráva, stromy, lipový čaj a ochutnávka medu (i s možností nákupu).

Hudební produkce, výtvarné dílny, možnost si trochu zasportovat.

Fajn odpoledne to bylo.


              Ilona




4 komentáře:

  1. Ilonko,
    návštěva dvorků se mi moc líbí...
    Byla jsem asi třikrát na akcích "dvorky" a
    vždycky mne překvapilo, co se v dvorcích ukrývá a není běžně k vidění!!
    Dnes jsem si udělala kafe a vrátila se zpátky do prázdnin a v klidu si prošla
    Vaší prázdninovou dovolenou v Polsku..Musím říct, že bych tedy jela hned- moc se mi to líbí. V Polsku jsem byla naposledy také o prázdninách- ještě s naší partou z gymplu, ale je to už strašně dávno. Měli jste to prima vymyšlené, i s těmi vlaky, všichni si užili..
    Tak jsem s tebou prošla všechny fotky, národního parku s písečnými dunami- to je fakt krásné a písečné :o) Cihlový hrad v Malborku je vážně obrovský a krásný, Gdaňsk se asi hodně změnil dle fotek, a molo v Sopotech mne nadchlo.
    Myslím, že jste se u Baltu měli báječně!!!
    Přeji Ti krásné zářijové dny- je krásně Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, Polsko nám vyšlo, navštívili jsme fůru zajímavostí, dokonce se i koupali (ale měli jsme to moře studené), báječný zážitek, jela bych zas ! :o)
      Ale to asi člověk říká o každé dovolené, že?
      Zapomene na komplikace a nezdary a pamatuje si jen to příjemné.
      Děkuju za návštěvu a jsem ráda, že se naše cestování líbí ;)
      Krásně tu všude máme.
      Hezký den.

      Vymazat
  2. Ilonko, hezké! ty pokreslené židle, ty se mi moc líbí!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návštěvníci měli možnost pokreslit 40 židlí, byl velký zájem ;)
      Děkuju za návštěvu, Helenko.

      Vymazat