středa 28. září 2016

Volná středa


Zase trochu pečení.

Sváteční den, to je malá neděle a sladká snídaně se hodí.





Opět moje oblíbená celozrnná mouka, jen jsem tentokrát přidala do těsta tvaroh a třešně (které jsem našla v mrazáku) a na ně přišla drobenka z ovesných vloček.

 Těsto krásně vláčně a třešně neměly chybu.

Škoda, že už to byla poslední dávka.



A po snídani hurá ven užít si ještě teplého počasí.



Krásný sváteční večer

                                                      Ilona 









7 komentářů:

  1. Teda, to je děsný, všichni pekli a já dělala smažená vajíčka 😁 tak snad v pátek něčí a víkend, abych nebyla taková ostuda. Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá dobře. Já už budu muset tu celozrnnou mouku taky vyzkoušet (a zatajit to manželovi, protože on na všechno, co by mohlo být zdravé, hledí velmi nedůvěřivě ;-)).
    A líbí s mi nápad použít jako obal na květináče košíček od jahod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mouka chutná jinak, ale třeba to manžel nepozná :o)
      Košíčky už jsem nestihla vrátit, tak je mám na balkoně jako dekoraci, ať se tam neválí jen tak.

      Vymazat
  3. A já myslela, že je to koláč švestkový... :-) Švestkový nebo třešňový, chutnali by mi oba dva. :-) Třešně jsem letos v létě jedla snad jen jednou... což mě mrzí, jelikož třešně mi moc chutnají. Svůj vlastní strom nemáme, koupila jsem si v obchodě.. Švestky máme na zahrádce dvě, tenhle týden jsem dělala tvarohové švestkové knedlíky, rychlá sladká chuťovka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám už švestky ze zahrádky došly, kupuju na trhu a hned se snědly :o)
      Knedlíky bych si dala hned, mňam!

      Vymazat
  4. Ilonko, voní až sem. Hned bych se zakousla.
    Krásné dny
    Katka

    OdpovědětVymazat