neděle 31. května 2015

Cuketové lívanečky





Taky se tak těšíte na jaro, až bude čerstvá zelenina?

Ideálně ze zahrádky.

Mám ráda jednoduchá zeleninová jídla.

Koupila jsem cuketu a ředkvičky dostala od babičky.

Inspirovaná Albertem jsem si dnes k večeři udělala cuketové lívanečky a k tomu ředkvičkový salát.

Ingredience jsem upravila podle toho, co bylo doma.

Myslím, že na tomto se fakt nedá nic zkazit :o)

Hotové lívance jsem potřela lučinou s bylinkami a spolu s ředkvičkami to chutnalo fakt super.

Původně to byla večeře jen pro mě, dítko chtělo těstoviny, ale nakonec jsme v tom jeli napůl.

Jsem ráda, že mu chutná ;)


Cuketové lívanečky

1 střední cuketa - nastrouhaná
1 vejce
60 ml mléka
80 g zakysané smetany
150 g  polohrubé mouky
1 lžička prášku do pečiva
pepř a sůl


Ředkvičkový salát

ředkvičky dle libosti nakrájet na kostičky, lehce posolit a zakápnout citronem a olivovým olejem






*** Krásný poslední májový večer!
***





















Žádné komentáře:

Okomentovat