středa 16. srpna 2023

Oceanarium


Co dělat u moře, když prší?

Jde se na ryby!

V zařízení o rozloze 3000 m2 máte možnost vidět ryby z nejvzdálenějších koutů světa - dravé žraloky a murény, nádherně zbarvené ryby korálových útesů jako je klaun, spoušť, skaláry a sladkovodní krásky.










Vzhledem k počasí bylo opravdu plno, hlavně rodiny s malými dětmi, takže kočárky parkovaly kde se dalo. 

Ale plocha je velká, takže se návštěvníci rozprostřeli.












Toto je Oceanarium v Miedzyzdroje.

Snad se vám návštěva líbila 😉

Krásný den 🍀

Ilona




11 komentářů:

  1. Já doufám, že mi vyjde Mořský svět ve Vídni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být super 👍

      Vymazat
    2. No to ještě nevím, měla bych jet až koncem října. A už abych cvičila focení....

      Vymazat
  2. Ilonko, to jsou nádherné fotografie,. nafotit ryby v akváriu není jednoduché. Jsi šikovná a já děkuji za hezké fotografie. Měj se moc pěkně.,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No fůra je jich rozmazaných, hlavně ti žraloci, ti se jen mrskali 😉
      Krásný den 🍀

      Vymazat
  3. To je nádhera.My jsme byli kdysi v podobném akvariu s vnoučatama a byla jsem potom hodně zklamaná
    z fotek.Měla jsme hodně rozmazaných.Tobě se povedly úžasně.
    Měj se hezky Ilonko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, snažila jsem se. Některá akvária byla jinak nasvícená a to se fotilo hůř.

      Vymazat
  4. Moc pěkné a fotky povedené. Já jsem fotila rybky jen v Botanické v Liberci a pak v Praze a mnohé byly na vyhození. Ryby nepostojí, hihi.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, to mě mrzí. Některé rybky jsou opravdu mrštné 😉

      Vymazat
  5. Krásné rybičky a moc povedené fotky.

    OdpovědětVymazat