pondělí 22. srpna 2022

Zámecký areál Chanovice





Zámeckému areálu v Chanovicích dominuje budova zámku, na kterou navazuje obnovený hospodářský dvůr a původně románský kostel.

My jsme přišli v době, kdy na zámku začínala oprava střechy, takže jsme si nafotili jen exteriéry a navštívili výstavu v infocentru.

Je věnována řemeslům.














A na závěr krásně opravená barokní sýpka.

Slouží zatím jako depozitář skanzenu, ale do budoucna by měla být jeho plnohodnotnou součástí.

Tak uvidíme 😉

Děkuju za návštěvu i vaše postřehy a vzkazy  a přeju  pohodový začátek nového týdne 🍀

Ilona





 

6 komentářů:

  1. Milé místo, Ilonko!
    Ta sýpka je opravdu překrásná, mám pro tyhle stavby moc ráda!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že zatim není přístupná, taky se nám moc líbila.
      Krásný víkend 🍀

      Vymazat
  2. Ilono, my jsme v Chanovicích byli mimo sezónu, takže zámek byl myslím zavřený - určitě jsme nebyli uvnitř, jen jsme ho okoukli zvenku. Ale jinak mne Chanovice překvapily tím, kolik je toho tam k vidění...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nás to překvapilo. Jen ještě nějaké to občerstvení by to chtělo 😉 takhle jsme si dali jen kafe v infocentru.
      Krásný víkend ☀️

      Vymazat
  3. Je to moc krásné místo,bohužel,jak jsem koukla do mapy od nás hodně vzdálené.
    Sýpka je krásná,mám takové stavby ráda.
    Ilonko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, od nás taky daleko. Jsem ráda, že jsme Chanovice "objevili".
      Krásný víkend 🍀

      Vymazat