sobota 28. října 2017

Zelený věneček


Na balkoně s letničkami to pořád kvete, 
lichořeřišnice, muškáty, dokonce i jahody.

Nicméně při pohledu na předpověď počasí, kdy hlásí vítr a na pondělí i sněžení,
jsem se konečně přinutila k úklidu kytek.





Všechny uschlé kytky jsem otříhala a vyhodila.

Bylo mi ale líto šlahounů, které letos dorostly až k sousedům a měly se stále k světu.

Umotala jsem z nich aspoň věnec.

Teda jeden velký věnec a menší věneček z upadlých zbytečků.



Ano, je trochu šišatý ...

... ale já mám dobrý pocit, že jsem kytky jen nevyhodila a použila i na další tvoření.

Uvidím, jak dlouho věnec vydrží, než začnou lístky opadávat.

Dozdobovat už nebudu, nechám to jen tak "přírodní".

Menší věneček se mi nakonec líbí víc, a to vznikl jen z pár šlahounků, které mi z velkého upadly.

Možná příští rok udělám víc menších, je to variabilnější ;)






Děkuji za vaši návštěvu a užijte si dnešní sváteční den.

                             Ilona







2 komentáře:

  1. Hezký nápad na využití zbytků. A taky se mi skoro víc líbí ten menší věneček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je malé, to je milé ;) Jj, ten menší je opravdu hezčí a praktičtější ;)

      Vymazat