čtvrtek 14. dubna 2016

Jen růžová to může být!



Už podle barvy je jasné, že jsem si střihla umotala další holčičí kousek.

Tento vzorek jsem už dlouho (lehce bázlivě) okukovala.

Díky občasnýcm nakupovacím záchvatům mám materiálu dost (mužská část rodiny už přestala krabice s klubíčkama počítat).

Když se souhrou náhod v jedné háčkovací skupince rozjela vlna spirálovek, byl srozumitelný návod a bylo pro koho motat, šla jsem do toho!


Návodů je na internetu více, já zkusila tento :

1. 12 DS do magického kroužku
2. pod první DS obtočit reliéfní sloupek, hned za něj DS (tím docílíme přidávání)
3.- 4. RS pod RS předchozí řady, ŘO a 2DS do mezery mezi RS a DS předchozí řady
5.-7. místo 2 DS háčkuju 3 DS a místo 1 ŘO jsem dělala 2 ŘO
pak jsem postupně rozšiřovala na 4 DS a 3 ŘO, pak na 5 DS a 3ŘO, až byla dostatečně velká placka



 *****  Krásný zbytek pracovního týdne, víkend už klepe na dveře!! *****

                                                                                                                                                                                        Ilona



3 komentáře:

  1. Ilonko, je krásná!! jarní!! je dobře, že jsi do toho šla!!
    (těm klubíčkům jsem se musela smát :o)))
    přeji hezký pátek (my u nás říkáme od pátečního poledne, že je malá sobota!!)
    a celý víkend☼ Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, jak je volné místo, šup do skříně další krabici s klubíčkama, nákupu prostě neodolám :o)

      Vymazat
  2. Na vidim je super a holcicka ma radost super muster .zdravim Karin

    OdpovědětVymazat