neděle 29. ledna 2012

Jeden kousek nestačí ....


Čepice mi až tak moc nesluší, zatoužila jsem tedy po baretu.

Dlouho jsem sbírala odvahu, nicméně Jana z Kohoutího vršku a její návod na baret  mě "nakopli" a už tu mám dva hotové kousky.

Modrý "skorobaret" jsem háčkovala z příze Yetti, jen krátké sloupky. Lem je trochu volnější (když si dám vlasy do culíku, ať mě to netlačí).

Nějak jsem se v tom ztrácela, aspoň ze začátku, jsem z háčkování dětských čepiček zvyklá na dlouhé sloupky, to mi jde lépe :o)

Rezavý baret z Lady už jsem tedy zkusila z dlouhých sloupků, lem je opět z krátkých.

Zdá se, že opravdová zima už klepe na dveře, uši budou v teple ;)



.

3 komentáře:

  1. Ilonko,
    ty jsi se teda s těmi čepičkami rozjela , chválím a obdivuji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Taky jsem si jeden vyzkoušela, ale teda jako Janě mě nesluší:((( Ale nosím ho, nosím! Radka

    OdpovědětVymazat