pátek 8. července 2022

Velký Roudný




Dnes vás pozvu na rozhlednu, která stojí na vyhaslé sopce.

Činná byla někdy před jedním až dvěma miliony let.

Velký Roudný je kopec nedaleko přehrady Slezská Harta.

Rozhledna zde stojí od r. 2007.






Kaple sv. Petra a Pavla je pak z r. 1933.







A samozřejmě nesmělo chybět koupání v přehradě 😉



Děkuju za návštěvu a užijte si prima víkend.

Ilona



 

6 komentářů:

  1. Ilono, moc hezká rozhledna i rozhledy.
    Hezký víkend i tobě.

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem tam před pár léty. Na toto místo se vždycky po nějakém čase vracím. Jsem ráda, že jsem zažila pohled i bez přehrady, i když přehrada je bezvadná. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krajina se mění. My se taky leckde po letech divíme ....
      Krásný den ☀️

      Vymazat
  3. Ilonko, myslela jsem , že už bude moře a ona moravská krajina - krásné fotky, krásná místa!
    Přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ještě mám v mobilu fotky starších výletů 😉
      Krásný den 🍀

      Vymazat