středa 27. listopadu 2019

Věneček na dveře

 

Několik let jsem měla o adventu na dveřích tento věneček obalený provázkem a dozdobený vločkama.

Letos jsem se naladila na přírodnější vlnu.

Musím přiznat, že jsem měla trochu jiné představy, ono na internetu vypadá vše nějak jednodušeji :D

Použila jsem šišky nasbírané na výletě a zbytek jsem nenápadně nastříhala v okolí.

Máme tu jen lužní lesy a jehličany jedině v parku.

Šípky jsou nakonec umělé, protože ty přírodní už používáme na čaj.

A červená ty smutné šišky aspoň oživí.

Zatím aspoň takhle.
 



Užijte si krásné, i když pošmourné odpoledne.

Ilona




8 komentářů:

  1. Ilono, moc se ti povedl. Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, už jsem to psala na IG - moc se mi líbí, k vám se bude hezky přicházet....
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuju. Ještě vyměnit dýně před bytem za něco adventnějšího ;)
      Krásný den.

      Vymazat
  3. Ilonko,věneček se mi moc líbí,hezky jsi ho nazdobila.Já mám zatím základ,kruh a přemýšlím,co s ním.Omotat provázkem bude asi nejlepší způsob.Taky nastříhám v sídlišti větvičky a zbytek bude umělý.To jsem si už nakoupila,takové,aby vypadaly jako přírodní.Advent se blíží a tak Ti přeji hezkou první adventní neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuju. Už se na advent těším ;) Ať jde dílo od ruky.
      Hezký den.

      Vymazat
  4. Ilonko, je parádní, v jednoduchosti je krása.
    Já si o víkendu připravila zelený podklad a tento víkend ho chci dozdobit. :o)
    Přeji Ti krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuju a ať ti jde práce od ruky.
      Krásný víkend.

      Vymazat