neděle 3. září 2017

Buchta s tvarohem a broskvemi


Krásné upršené ráno!

Venku zima a déšť, poslední den prázdnin bude asi lehce lenošivý :)

A k lenošení patří něco dobrého na zub.

Ideálně rychlý koláč s ovocem, který se hodí ke snídani. 


Vyzkoušela jsem nový recept.

Potřebovala jsem udat přezlálé broskve, které mi zbyly po vaření marmelády a nikdo už je nejedl.

Buchta s tvarohem a broskvemi

 Těsto :

1 vejce
1 hrnek mléka
půl hrnku oleje
2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru krupice
1 prášek do pečiva
2 lžíce kakaa

Náplň:

2 vejce
500 g tvarohu
250 ml mléka
1 vanilkový puding
3 lžíce cukru

4 velké broskve

Smíchala jsem všechny suroviny na náplň.
Broskve jsem oloupala, odstranila pecku a nakrájela na kostičky.
Kromě kakaa a trochy mléka jsem v míse smíchala suroviny na těsto.

Pekáček (30cm x 40cm) jsem vyložila pečícím papírem a dala na něj cca dvě třetiny těsta.
Na to jsem vylila tvarohovou náplň a pokladla broskvemi.
Do zbylé třetiny těsta jsem vmíchala mléko a kakao a natřela na vršek buchty.

Pekla jsem v předehřáté troubě horkovzduch na 160°C cca 25 minut.




Koláč je docela sytý, aspoň tak rychle nezmizí a zbyde něco i ke kávě po obědě.


Krásnou neděli!

Ilona




 




4 komentáře:

  1. Na to je jamka ,dyk za recept ,slintam vidim tvuj kolac .
    ted vim co pekla ten tyden.
    Zdravim Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá, že bude pěkně vláčný díky tvarohu - žádná dusivka ;-).
    Hezký nastávající týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je to vláčné, to máme rádi.
      Díky, Stáňo.

      Vymazat