sobota 26. října 2013

Černá pro dámu


Ještě pořád háčkuješ? zněla otázka.

Potřebovala bych nějakou čepici.

Nakonec si ze zaslaných fotek vybrala čepice tři.

Tady je umotaná ta první z nich.

Materiál 100% akryl, koupila jsem si půlkilové mega klubko v KIKU, připomíná mi to Ladu.

Vzorek jednoduchý, návod na něj jsem našla na MMB .

Snad bude velikost akorát, ještě jsem neměla tu čest (kromě své maličkosti) háčkovat pro dospělé.







6 komentářů:

  1. Ahoj Ilonka SUPR co tady vidim mnj moc liby musim take hackovat dik za inspirace pa hezky vikend Karin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, v reálu ten vzorek vypadá fakt dobře. Majitelka si chce čepici ještě doplnit vlastní broží.

      Vymazat
  2. Moc pěkná, ten vzoreček se chystám vyzkoušet už asi dva roky, ale pak si vždycky vymyslím něco jiného :o) na černé dámské čepce ovšem vypadá dost luxusně. Dobrá práce! Krásný víkend, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, sama jsem překvapená, jak to docela dobře vypadá :o)

      Vymazat
  3. Ilonko krásnou čepku jsi vytvořila, ta by se mi také líbila. Hezký víkend Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě je teda velká (je na obvod 61cm), ale na hlavě vypadá dobře

      Vymazat