sobota 9. února 2013

Cestovní pouzdro na nůžky a háčky


Na cesty (třeba do vlaku) beru vak s klubíčky a háčky.

Často se mi háček mezi klubíčky ztratí :o)

Uvažovala jsem proto o nějakém furtálku na nůžky a háčky a pečlivě slídila na pinterestu.

Jedna z variant bylo pouzdro s jednotlivými "chlívečky" na háčky, ale nakonec zvítězila tato jednoduchá záležitost.

Dva ovály sháčkované k sobě, knoflík na zapnutí.

Opět zbytky Camilly a Daniely, háček č.3, krátké a dlouhé sloupky podle momentální nálady.

Tak hurá na cesty !

 





14 komentářů:

  1. Moc povedené, Ilonko, krásná práce! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Oválky vyšly trochu šišatě, takže jsem spojovala nadvakrát, ale jako prvotina to ujde ;)

      Vymazat
  2. Ahoj Ilonka supr napad ta taska mnj moc libi .Hezky pozdrav Karin

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné pouzdýrko na cesty!!
    A sovička!!
    Měj se moc hezky Ilonko,
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduché, praktické a skvělé!
    Moc se povedlo, Ilonko!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ivi, to je bezva nápad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inspirovala jsem se na internetu, pouzdro se dá použít na cokoliv, což je fajn ;)

      Vymazat
  6. Ičo, moc se mi pouzdro líbí, určitě by se mi hodilo nejen na cesty, i doma se mi háčky záhadně ztrácejí, no něco budu muset spáchat, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doma si jehlice a háčky půjčuje synek na své stavby, takže dokupuju pořád :o)

      Vymazat
  7. super nápad, moc pěkné pouzdro (a nekecám, bo jsem si právě kýchla do klávesnice) :)

    OdpovědětVymazat