středa 9. října 2019

Malé radosti


Dnes jsem u nás v nákupní galerii náhodou narazila na akci

Den pro duševní zdraví.

 Kromě programu pro návštěvníky tu bylo i několik prodejních stánků třeba se zero waste výrobky nebo keramikou.

Přiznávám, že si často kupuju dílka klientů Sdružení Most k životu.

Keramiku, tašky z již nenošeného oblečení, riflí, .... no je toho dost.

Ani dnes jsem neodolala.

Krásné keramické drobnosti.

Malá radost při dnešní deštivé středě ;)
 





My už svítíme ;)

Krásný večer.

Ilona


12 komentářů:

  1. Krásné nezbytnosti :D Taky občas neodolám a nějaký ten střep přikoupím.
    Pohodový deštivý večer přeji! Jo a taky svítíme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takové maličkosti z keramiky mám ráda a i jiné,které udělají radost.Podzim a zima je období,kdy svítím.Mám to moc ráda,ten krásný,teplý plamínek.Hezké dny Ilonko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, svítíme v každé místnosti, ten tmavý večer si to přímo žádá ;)
      Hezký den.

      Vymazat
  3. Chápu, hezké drobnosti!
    Ilonko, měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Je potřeba občas si udělat malou radost.
    Stmívá se už dřív, takže i u nás už svícny přišly ke slovu.
    Pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, moc hezké výrobky sis vybrala. Já si keramiku také kupuji buď od dětí z dětského domova anebo z z tvořivé dílny pro postižené. Mám už hodně krásných kousků.
    My už také svítíme. :o)
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vždycky je super výběr a tato aromalampa mi učarovala na první pohled.
      Krásný večer.

      Vymazat