středa 10. května 2017

Ještě pondělí


Jako každý rok, i letos byly v Přerově oslavy konce 2. světové války.

Obrněná vozidla, tanky, zbraně a kdoví co ještě (není to můj obor).

Mikeš se vždy moc těší, na place jsou i hasiči a policie.

Hašení hořícího auta je pro něj velký zážitek.




Samozřejmě nechyběla ani cukrová vata ;)

Letos se mi podařilo poslat kluky samotné (fakt mě zbraně nebaví) a upekla jsem jim za odměnu něco sladkého (a trochu i zdravého ).

Tvarohový, špaldovo-kukuřičný koláč s ovocem podle Biokuchařky Hanky Zemanové.

Použila jsem poslední dávku mražených švestek ze zahrádky.

Jen jsem neměla polentu a nahradila ji kukuřičnou krupicí.

Chutnalo ;)





Krásný večer a děkuju za návštěvu!

                                Ilona

 


2 komentáře:

  1. Vojenská technika - to je něco pro kluky (já se bez níá taky obejdu :-)).
    A koláč, jak to podle fotky vypadá, tak ubýval...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na to, jak byl koláč "zdravý", ubýval fakt rychle ;)
      Hezký večer ;)

      Vymazat