pátek 7. dubna 2017

Háčkovaný pidi košíček



Velikonoce se kvapem blíží a já ještě lehce dekoruju.

Na svět přišel tento malý háčkovaný košíček na malá čokoládová vajíčka.



Je to velmi rychlé a jednoduché.

Použila jsem LADU a háček č.6.

Háčkovala jsem dvojitou přízí.

 Každou řadu jsem spojila pevným okem.

Do magického kroužku 12 DS.

V další řadě rozháčkovat každý čtrvrtý DS na 2 DS (celkem 15 DS), košíček se lehce rozšíří.

Další řadu jen obháčkovat KS (15 KS).

Přízi jsem neukončovala a hned z pevného očka této řady začala háčkovat ouško.

Stačil jen řetízek (více jsem utahovala, ať drží tvar) 24 ok.

Spojila jsem konec řetízku pevným očkem na protější straně a hotovo.

Už jen naplnit vajíčky.




 
Pátek už je prý takový malý víkend.

Užijte si ho a přeju samé příjemné zážitky ;)

                                                                   
                                                                       Ilona





Žádné komentáře:

Okomentovat