pátek 10. května 2013

Pro prababičku


Už od dětství zásobuju svoji babičku ručně vyráběnými dárky k narozeninám.

Hrdě je vystavovala a mám podezření, že některé má schované do dneška.

Po určité pauze se k této tradici opět vracím.

Babičce- prababičce táhne na osmdesát a k narozeninám nic nechce, nic nepotřebuje, praktických dárků typu šampony má mraky a co s tím bude dělat!

Uchýlila jsem se teda k háčkovaným podložkám v zelených odstínech.

Možná je bude používat, možná je uloží na dno skříně, ale doufám, že udělají aspoň trochu radost.




Háčkovala jsem z Camilly a Katky (viz zásoby na tašku).

Podložky jsem objevila na Pinterestu a návod je zde.



Všem přeju krásný pátek i víkend!

U nás je zatím (!!!)  krásně letně .......





7 komentářů:

  1. Urcite radost udelaji at uz pod salkem caje nebo v supleti. Vsak je to ze srdce!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám ;) Hlavně nad tím nemůže vzdychat : Proč jste to zas kupovali?

      Vymazat
  2. Ilonko, myslím, že babička bude nadšená! Dobře znám, to vymyšlení dárků pro "staříčky", nic nechtějí, nic nepotřebují :o), ale vymyslela si to super!
    Přeju hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně zas prohlásila, proč mi to všechno (dárek, kytka, něco na zub) dáváte ;)

      Vymazat
  3. Už jsem jich uháčkovala asi 12, ještě pokračuji, budu mít pro kamarádky dárečky a to díky Vám. Jindra

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jednou děkuji, pokračuji, likviduji zbytky, kombinuji barvy a opravdu to jde moc pěkně od ruky.
    Jindra

    OdpovědětVymazat