pátek 3. května 2019

Drožďová pomazánka


Určitě ji znáte.

Já využila nepoužité droždí, které zbylo od Velikonoc a vajíčka.

 Na tuku zpěním cibulku, přidám rozdrobené droždí a míchám, dokud se neroztaví. 

Potom přidám rozklepnutá vajíčka a dobře promíchám.

A zelenina k tomu a snídaně nebo svačina je hotová.



Užijte si "malý víkend".

 💝

   Ilona

 

 

8 komentářů:

  1. Ilonko,hned jsem dostala chuť.Také mám pořád doma droždí a možná už by chtělo zpracovat.Pomazánku znám,chutná mi,ale už dlouho jsem ji nedělala.Děkuji za připomenutí.Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Staré dobré recepty ;) Ale ne každý ji má rád, stejně jako drožďové knedlíčky (ty dělám častěji).
      Hezký víkend!

      Vymazat
  2. Ilonko, občas ji také dělávám, moc mi chutná. Ale jenom mně.:o)
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já se přiznám, že k této pomazánce mám nedůvěru, přitom jsem ji myslím v životě nejedla... Asi že mi droždí moc nevoní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ji dělali asi na táborech. Dělám ji občas doma i drožďové knedlíčky do polévky, ty mám ještě radši ;)

      Vymazat
  4. Ilonko, tak tohle je něco, co bych nedala do úst :o) Manželovi jí dělala maminka a vzpomíná, měl ji rád...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jak s tvarůžkama, taky mají specifickou vůni :o)
      Hezký večer.

      Vymazat