sobota 27. července 2013

Opět sovy ....


Sovičky v klučičích barvách.

První pro letňátko, další pro synovce a jedna samozřejmě pro "pana domácícho".

Ten chce vždycky každou věc, kterou háčkuju.

Nejlíp ve trojím provedení ;)

Princip stejný jako u velikonočního zajíčka, návod tu.

Použila jsem Camillu a Katku, mé oblíbené příze.







10 komentářů:

  1. lona miluje tvuje sovecky so tak nadhene fakt moc pekne Pa Karin

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, moc pěkné sovičky háčkuješ.

    .. mám na tebe prosbu .. chtěla bych uháčkovat sovičky na charitku .. kolečka mám nadělané .. jen mi to nějak nejde tam na hoře .. kde jsou očička .. poradíš mi prosím jak na to .. stačilo by mi to jen napsat kolik je tam řad a jaké sloupky .. pěkně prosím .. mám doma hodně zbytků .. tak bych nadělala ..

    .. pěknou nedělku .. a děkuji moc Denisa ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko, postup jsem dělala skoro podle návodu, jen jsem přidala ještě jednu řadu navíc :
      - 2 oka, 2 DS do jednoho oka, do 2 ok po 1 DS, DS do jednoho oka, do 2 ok po 1 DS, 2 DS do jednoho oka, PDS, zbytek řady KS, PO
      - ŘO, 2 DS do jednoho oka, DS, PDS , KS, PO (uprostřed hlavy), KS, PDS, DS, 2 DS do jednoho oka, PDS, KS
      já jsem pak pokračovala ještě jednu řadu KS a hlavičku udělala opět jako předchozí řadu : ŘO, 2 DS do jednoho oka, DS, PDS , KS, PO (uprostřed hlavy), KS, PDS, DS, 2 DS do jednoho oka, PDS, PO

      snad je to trochu srozumitelné

      Vymazat
  3. Ilonko, to je moc krásné sovičkování. Moc se mi líbí. Anny

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná práce, Věrko, moc hezké barvy!!! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  5. Muy bonitos tus búhos!!!!! felicitaciones desde Argentina!

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje sovičky nemajú chybu a konkurenciu :-)

    OdpovědětVymazat