středa 30. ledna 2013

Pecičkový obal na mobil



Moc se mi líbil vzorek (i s návodem) na stránkách Lulu Loves.

Včera odpoledne tak vznikl obal na mobil ze zbytků příze Camilla a Daniela.

Použila jsem háček č.3.

Pecičky vypadají opravdu efektně, myslím, že nezůstanu jen u jednoho kousku a vzorek ještě někde využiju ;)

Všem hezký konec ledna!



15 komentářů:

  1. Wow, Ilonko, to je naprostá bomba!!! Zrovna takový vzoreček se chystám použít na nové balerínky :o) měj se krásně a brzy se vyzdrav! Papa, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Obal je parádní! Krásný vzorek!

    OdpovědětVymazat
  3. No ten je teda krásný. Telefon v něm bude doslova jako v bavlnce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano, synek už po obale pokukuje, že ho nutně potřebuje :D

      Vymazat
  4. Ilonko,
    ten je parádní!! Já jsem z těchto peciček dělala loni kytičky...
    tak ať Ti hezky slouží!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, krásný obal a takový pěkně veselý. Moc se mi líbí.
    Měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko tvůj mobil dostal moc krásný kabátek.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  7. nádherný Ilonko....hned si musím také takový na mobil udělat.... zrovna jsem si říkala, že by si zasloužil nový a tak díky za prima tip
    Alena

    OdpovědětVymazat
  8. MŮŽETE SEM VLOŽIT I NÁVOD JAK JSTE OBAL DĚLALA?Děkuji

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, mohla bych Vás poprosit o popis na pecičkový vzorek na mobil. obal?
    Děkuji. Kája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, v dalším příspěvku - Kabelka na brumíka, je vzorek popsán : http://ilci-taktovidmj.blogspot.cz/2013/01/kabelka-na-brumika.html

      Vymazat
  10. Pecičkový vzorek je pěkný, není moc složitý a použít se dá na různé věci. Já jsem z něj dělala malé taštičky, třeba na léky nebo kosmetiku. Zdravím 😊

    OdpovědětVymazat