sobota 18. května 2019

Cupcakes s karobem


Pečení na víkend.

Muffiny s krémem nahoře alias cupcakes.

Použila jsem mouky, které jsem měla doma a karob namísto kakaa.

Na krém opět co dům dal - tvaroh a šlehačka.

Baví mě to experimentování a u muffin mám pocit, že není co zkazit.

Peču ve formě na muffiny a do košíčků dávám až vychladlé (pokud už je nesníme dříve).

Přiznávám, že mě nebaví to těsto nalepené na papír :D 

Špatně se mi to jí.
 


Ingredience:

2 vejce
180ml plnotučného mléka 
60g zchladlého rozpuštěného másla
1,5 lžičky kypřícího prášku bez fosfátu
80g třtinového cukru
100g jáhlové mouky
150g hladké špaldové mouky 
2 lžíce karobu

Vyšleháme vejce s mlékem a máslem a přidáme mouky, cukr, kypřící prášek a karob.

Fromu na muffiny plníme asi do 2/3 a pečeme na 170°C asi 15-20 minut.

Po vychladnutí zdobíme krémem.

Já vyšlehala šlehačku se ztužovačem a asi 2 lžíce cukru s tvarohem a obě směsi pak smíchala.

Nakonec můžete cupcakes ozdobit ještě ovocem nebo čokoládou.
 


 Krásný víkend.

💕

Ilona





4 komentáře:

  1. Muffiny i cupcakes jsou vděčný moučník, taky s nimi různě experimentuji. Většinou tedy dělám muffiny - jsou lépe transportovatelné (většinou si část odnáši syn, já si někdy beru nějakou do práce na sváču...). S jáhlovou moukou jsem ještě nepekla, my jsme takoví konzervativci (zatím jsem propašovala do pečení jen špaldovou)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zkouším různé mouky, každá jinak saje, ale v chuti (myslím si) rozdíl není.
      Hezkou neděli.

      Vymazat
  2. Ilčo, vypadají lákavě. Já jsem pro včerejší návštěvu pekla muffiny s čokoládou a pro dnešní s třešněmi. Oboje už jsou snědené. :o)
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je známka, že chutnalo. Tak to má být ;)
      Hezkou neděli.

      Vymazat