čtvrtek 14. března 2019

Banánový chlebíček


Ráda zkouším nové recepty a banánový chlebíček jsem ještě nepekla.

Tento je podle receptu z kuchařky Báry Karpíškové.

Vypadal jednoduše, tak jsem se do něj s vervou pustila.

A byla jsem ráda, že můžu využít formu i na něco jiného než je vánoční svícen 😉


  
Pokud nemáte snídaňovou kuchařku Bjukitchen a chtěli byste recept vyzkoušet, našla jsem recept i na internetu tady.  

Tak směle do toho.


Chlebíček je moc dobrý, sladký akorát.

Záleží i na zralosti banánů.

Pokud nemáte mixér na těsto jako já, stačí banány rozmačkat třeba vidličkou a míchat těsto ručně.

Určitě jsem nepekla naposled.....

 

Krásný den!

   Ilona





5 komentářů:

  1. Tak za tenhle recept já mnohokrát děkuji, vždy jsem našla takové nic moc na komponenty a tenhle včetně javorového sirupu nemá chybu. Včera jsem v Costa coffe zrovna na pár kousků chlebíčku koukala a zdaleka nebyl tak vyfešákovaný jako ten tvůj !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, to děkuju. Já se hlavně bála, ať se mi to vejde do formy, přišla mi na to množství malá. Vyšlo to taktak ;)
      Ingredience jsou fajn, takové základní. Příště zkusím i částečně jinou mouku.
      Hezký den.

      Vymazat
  2. Ilono, banánový chlebíček jsem taky ještě nepekla, jen banánové muffiny. Chlebíček vypadá dobře,asi ho někdy zkusím. Jen budu muset nahradit vlašáky buď mandlemi nebo lískáči - manžel vlašské ořech nerad a tak bych pak musela snist celou dávku sama. Ne že bych to nezvládla, to asi jo, ale moje figura by asi dost zaplakala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě ořechů ze zahrádky dost, tak jsem ráda upotřebila.
      Hezký pátek.

      Vymazat
  3. Dobry den,mohu vás poprosit o recept? Nemohu na strašně marieclaire už najít. Byla jsem s jim nejvíc spokojena a rada bych upekla stejný recept. Děkuji moc

    OdpovědětVymazat