pondělí 4. března 2019

Cesta časem za Golemem


Táta cestoval vlakem do Kbel na běžecký závod a my s Mikešem zase časem za Golemem do 16. století.

O této atrakci jsem se dozvěděla loni od kolegyně.

Mikeš je ve věku, kdy už mám problém vybrat nějaký dárek (a další lokomotivy už se nám na modelovou železnici skoro nevejdou).

Zážitky jsou pro mě cesta, jak dál a Golem VR byl super nápad.

Mikeš Golema zná, líbí se mu Císařův pekař a Pekařův císař, píseň o Golemovi od Wericha umí zpaměti.

Poukaz na cestu časem dostal loni k svátku.

S tím, že až bude vhodná doba, do Prahy vyrazíme.



 
Bohužel nemáme žádné materiály ze středověké Prahy, žádný neprošel Bránou času 😄 

Tak aspoň pár fotek Prahy 21. století .......

Ale Golema jsme společně oživili!!

Mikeš byl zážitkem opravdu nadšený, rád by šel opět  😄 










 Užijte si krásný jarní den.


Ilona

4 komentáře:

  1. Ilonko, tak tohle je opravdu parádní dárek! Pro takového kluka fakt super!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Helenko, spokojenost velká a já jsem za to ráda.
      Hezký večer.

      Vymazat
  2. Ilono, určitě dobře vymyšlený dárek. Ani jsem nevěděla, že něco takového v Praze je. Počasí v sobotu moc fotkám ani courání po Praze nepřálo, ale trochu se to dalo... My se toulali o kus výš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn a hlavně, že je dítko spokojené ;)

      Vymazat