středa 22. srpna 2018

Sýrové krekry


... třeba večer k vínu.

Hledala jsem nějaký recept na slané domácí krekry a na Pinterestu narazila na tento z blogu Pradobroty.

Jen jsem si upravila gramáž podle sýra a ochucení:

100 g nastrouhaného tvrdého sýra (čedar, parmezán)
70 g povoleného másla
110 g  hladké mouky
2 lžičky olivového oleje
3 lžíce vody
 kmín

Vše se smíchá do těsta, které se dá vyválet.

Pokud je těsto řídké, každá mouka jinak saje, přidáte mouku, v opačném případě vodu.

Plát jsem vyválela asi 3mm vysoký a nakrájela na kostičky.

Dírky jsem udělala brčkem.

Pekla jsem horkovzduch na 160°C asi 10 minut dozlatova.




 Krekry jsou moc dobré, příště zkusím nějakou "zdravější" mouku, snad to klapne ;)


Přeji krásný další horký den.

     Ilona


 

6 komentářů:

  1. Podobné zvyknem piecť aj ja a musím povedať, že sú naoazaj skvelé. Skúšala som hladkú špaldovú a tiež dobré. Prajem pekné leto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, tu špaldovou jsem chtěla zkusit.
      Hezký den .

      Vymazat
  2. Tyhle jsem pekla kdysi do jednoho swapu :-) a byly dobré (i když jsem tedy ochutnala jen pár zlomených kousků). Pradobroty jsou vůbec dobrý blog - fajn recepty a navíc pěkně nafocené...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, má tam dobré recepty. Na sýrové krekry jsem jich našla na Pinterestu několik, ale tento mi přišel nejlepší ;)

      Vymazat
  3. Ďakujem za receptík ... určite vyskúšam ... Ilonka, maj sa dobre ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, děkuju za návštěvu, určitě vyzkoušej ;)

      Vymazat