pondělí 27. srpna 2018

Linecké tartaletky s tvarohem


Pekla jsem linecké na oslavu a zbylo mi trošku těsta, které se mi už nechtělo rozvalovat na drobné tvary.

Využila jsem ho na tartaletky.

Vyšly mi dva kousky.


 
S krémem jsem si nedělala hlavu.

Jednoduše jsem vyšlehala tvaroh s troškou kysané smetany a cukrem.

Ozdobila jsem šťavnatou broskví.

Chuť sladšího tvarohu a lehce nahořklé broskve byla osvěžující.

 Takové letní dezerty jsou podle mého gusta ;)


 Děkuju za návštěvu u mě na blogu.

Mějte se krásně a užívejte letní počasí.


       Ilona


 

6 komentářů:

  1. Ilonko, podle mého taky, mňam :-)

    OdpovědětVymazat
  2. V létě mám nejradši s čerstvým ovocem ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dezertík, ktorý patrí k letu. Svieži a a určite chutný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, byl ;) Pořád jsem dumala nad rychlým krémem a ten tvaroh byl ideální volba ;)

      Vymazat
  4. Využití zbytku lineckého na tartaletku je dobrý nápad. Taky mne nebaví opakovaně vyvalovt poslední zbytek těsta a vykrojit z něj vždycky jen pár tvarů. Formička na tartaletky doma mám, ale už jsem v nich dlouho nic nepekla. Naposledy shodou okolností taky kombinaci s ovocem a tvarohem - konkrétně toto http://werka13.blog.cz/1709/tvarohovy-kolac-s-hruskami
    Hezký den

    OdpovědětVymazat