středa 1. srpna 2018

Kulatá háčkovaná kabelka


V létě mám raději kabelky šité nebo háčkované.

Podle instagramu jsou letos kulaté kabelky hit.
 
Neodolala jsem a taky jednu mám.

Jen takovou menší, na peněženku, mobil a klíče.

Oběd si do práce nosím ve velké látkové :D




Použila jsem MACRAME od kartopu a háček č.4,5.

Točená šňůra a karabinky jsou od nás z galanterky.

Jednoduchá záležitost.


Užijte si krásný letní večer.

     Ilona




14 komentářů:

  1. Ilonko, ta je krásná! Já už bych se to háčkování asi fakt měla naučit 😊
    Mej se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě! Háčkování je můj oblíbený relax ;)

      Vymazat
  2. Kabelka je suprová, veľmi sa mi páči ... Pozdravujem ... L. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jednoduchá pre toho kto vie háčkovať :-), my ostatní môžeme obdivovať. K letným šatám absolútne dokonalá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Moni, mám ji k letním šatům a jsem moc spokojená 😘

      Vymazat
  4. Moc prima letní kabelka!!! Povedla se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Hani, jsem s výsledkem moc spokojená 😉👍

      Vymazat
  5. Šikovná. Já kabelky nerada měním (jsem líná překládat ntuný obsah typu průkazka do práce, klíče, doklady....). Spoustu let jsem měla jednu letní (světlou) a jednu zimní (tmavou), teď to vypadá, žw celoročně skončím u svého červeného batůžku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z důvodu mé kabelkové mánie jsem uvažovala o organizéru, že prostě přendám jen ho z jedné kabelky do druhé. Ale každá kabelka je jinak velká a ten organizér, to už je skoro kabelka sama o sobě 😁 tak mám obyčejnou kosmetickou taštičku, kde mám všechny drobnosti pohromadě a pak už jen peněženka, to zvládám 😁 Červený batoh zní bezvadně, ten by se mi hodil na podzim ..... krásný den!

      Vymazat
    2. Mám ho vyfocený na blogu (http://werka13.blog.cz/1803/batoh), tak se můžeš kouknout ;-). Je tam i adresa e-shopu, odkud ho mám.

      Vymazat
  6. Ilči, ta je krásná! :-) Úžasně letní.

    OdpovědětVymazat