pátek 10. srpna 2018

Melounový nanuk

  
Od mamky jsem dostala meloun, který ji uzrál na zahrádce.

Bohužel nebyl moc sladky, takže rvačka o něj nebyla.

Napadlo mě udělat z něj nanuky. 

Nápad to není původní.

Mikeš si právě melounový nanuk koupil v restauraci v centru VIDA!

Byl BIO a dokonce se zrníčky ;)

Podle složení obsahoval meloun, šťávu z citronu, granátového jablka, vodu a třtinový cukr.

Já jsem ten náš recept udělala jednodušší.

Stačil jen :
vypeckovaný meloun
datlový sirup  (ať je to zdravější)

Jednoduše rozmixovat a dát mrazit.

Druhou dávku jsem zkusila s jogurtem, na výsledek ještě čekám ;)

Přes den bylo opět přes 30°C, takže vítané osvěžení.

Protože zatím tu nespadla ani kapka, léto trvá ;)
 



Užijte si krásný víkend.

                   Ilona


2 komentáře:

  1. To je skvelý nápad na domáce nanuky. Len si musím kúpiť tie formičky. Prajem pekné letné dni.

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, my máme některé formičky už roky staré,ale pořád přikupujeme. nanuků není nikdy dost ;)

    OdpovědětVymazat