pátek 17. listopadu 2017

Vázička z IKEA

 

Původně jsem jela do IKEA pokochat se vánočními dekoracemi a cetkami 
(a třeba nějakou novou pořídit).

Nic mě nezaujalo...

Ale s prázdnou jsem neodešla.




 Koupila jsem si i tuto malou šedou vázičku.

Je opravdu malá, asi jako trochu větší svíčka.

Velké pugéty se do ní nevejdou :o)

Nicméně jsem z ní nadšená.

Mám ráda takový geometrický tvar a neutrální barvu.

Určitě ji využiju v každém ročním období.

Třeba malé větvičky s jehličím se v ní budou hezky vyjímat.
 



Člověk si musí dělat i drobnou radost :o)


Krásný sváteční podvečer.

       Ilona



4 komentáře:

  1. Ilonko, z Ikea snad ani nejde odcházet s prázdnou... :) Nebo já to tedy neumím.
    Je dobře, že sis udělala radost, to je třeba a navíc ti tyhle dekorace hezky zkrášlí domov. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vázička je moc pěkná - barva i tvar. Dobrý nákup :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, vypadá opravdu skvěle! Vykouzlila si krásné aranže!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat