čtvrtek 30. listopadu 2017

Květy z papíru


Rozhodla jsem si zpříjemnit kancelář zimní dekorací.

Měla jsem stromeček, dokoupila domeček, ale pořád tomu něco chybělo.

Přidala jsem nakonec květy z papíru.

Chtěla jsem je už dávno vyzkoušet a konečně jsem se k tomu dostala.


Návod jsem našla v časopise, ale je jich spousta i na internetu, určitě tuto techniku znáte.
 
Kusudama neboli koule z papírových květin pochází (podobně jako origami) z Japonska. 

Jde o velmi starou techniku skládání květů z papíru do různých květin, které následně tvoří obrazce.




 Stačí vám nůžky, tužka, pravítko a papíry (nejlépe origami) ve tvaru čtverců.

Květy téhle velikosti jsou z papíru 10x10 cm.

Přiznávám, že s prvním květem jsem se lehce potrápila, ale pak už to šlo samo.

Květy se mi moc líbí a už vymýšlím, jaké barevné kombinace zkusím a jak květy naaranžuju.



Krásný, třeba tvořivý večer!

A užijte si sníh, pokud vám napadl ;)

      
                      Ilona


 


2 komentáře:

  1. Moc pěkně sis vylepšíla kancelář. A inspirovala jsi mne k tomu, že bych měla taky... Zatím mám jen aromalampičku, kterou "pálím" každý den (mám okno na kuchyní závodní jídelny, tak je to taková "sebeobrana" před vůněmi, co pronikají odtud).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aromalampa je fajn, mám taky vůni, ale jen v kalíšku na topení.

      Vymazat