úterý 7. listopadu 2017

Copánkový nákrčník


Nákrčník pro Mikeše je hotov.

Pletlo se příjemně a bavilo mě to.

Copánky jsem dřív pletla často, i složitější.

Tyto jsou ze tří pramenů a pro mě premiéra.




Ráda zkouším nové vzorky a takový menší projekt jako je čepice nebo nákrčník, jsou pro to ideální.

Člověk na výsledek dlouho nečeká  ;)

A teď hurá na další projekt!


 Mějte se krásně a užijte si prima den.

                                    Ilona

8 komentářů:

  1. Ilonko, ten nákrčník je vážně suprovej! V obchodech jich mají mraky, ale takovýhle hezký jsem tam ještě neviděla...

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonka, krásny nákrčník :) Ja väčšinou háčkujem, ale asi začnem znovu pliesť. Ako aj Lucia píše, v obchodoch ich majú veľa, ale vlastnoručne upletené veci majú svoje čaro, hlavne sú jedinečné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, děkuju. Já se po háčkovacím období zase vracím postupně k pletení. Objevuju nové vzory, techniky a materiály ;)

      Vymazat
  3. Veľmi pekný ... určite aj príjemne hrejivý ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ač jsem to původně neplánovala, teplý je dost a synka nekouše, to je hlavní.

      Vymazat
  4. Tak copánky ze tří pramenů jsem nepletla ani když jsem ještě pletla (což je tak už 20 let). Nákrčník vypadá pěkně, takový pánský - prostě pro Mikeše jak stvořený ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké odpoledne, pěkný nákrčník, já moc ráda pletu copánkové vzory.Zimní svetry, čepice ,povláčky na polštářky atd
    Mějte se pěkně a já zas moc ráda nakouknu.Martina

    OdpovědětVymazat