čtvrtek 20. července 2017

Lehce tvořivě




V Budějovicích jsem si v obchodě se vším možným (a hlavně tretkama) koupila sadu na tvoření náramků.

Obsahovala barevné provázky, pěnové kolečko a návod.

Přiznávám, že jsem začínala třikrát, než se to úplně povedlo :o)

Náramek je fajn, hodí se teď na léto.

Jen se mi nelíbilo zakončení pomocí uzlů.

Chtěla jsem si zkusit i další vzory.

Celá nadšená jsem si půjčila v knihovně knížku s návody na tvorbu náramků a vyrazila do ulic sehnat nějaké lepší ukončení nebo zapínání na další náramky.





Původně jsem mířila do galanterie, ale nakonec jsem skončila v Korálkárně.

Úplný ráj!

Těch korálků, ukončení, komplementů na náramky, náhrdelníky, naušnice!

Sehnala jsem nečekaně i dřevěné kolečko na lapač snů.

Samozřejmě na zkoušku nějaké kovové ukončení na náramky a taky  komponenty pro tvorbu ozdoby na krk.

V Českém Krumlově jsem si koupila na řemeslných trzích takový náhrdelníček.

A tady v Korálkárně měly "součástky" na tvorbu podobných.


Ten s modrou šňůrkou vlevo je kupovaný, s fialovou šňůrkou v pravo moje výroba ;)

Stačila jen šňůrka, podklad a skleněná výplň s obrázkem.


Výhodou je, že můžu kombinovat šňůrky a ozdobná kolečka s obrázky.

Asi ještě dokoupím další, moc mě to baví ;)



A já jdu na ty náramky.

Tvoření třikrát hurá!


                     Ilona




 

4 komentáře:

  1. Ty náhrdelníky jsou moc pěkné. Já bych se chtěla někdy naučit drátkovat - to je technika výroby šperků, která se mi moc líbí (speciálně odrátkovávání kamínků)
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak mě tyhle věci nikdy moc nebraly, tak teď nastal obrat a hltám informace :o)

      Vymazat
  2. Úplne tu na mňa srší tvoje nadšenie. Veľmi príjemný článok. (A pekné "okrasy" si si vyrobila. :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, nadšená jsem zatím pořád! A objevuju stále nové zajímavosti (většinou na základě nějakého zádrhele, který musím řešit).

      Vymazat