středa 28. června 2017

Nová biokuchařka


Moc kuchařek doma nemám.

Když tak uvažuju, tak vlastně dvě.

Kuchařku od A do Z a Vánoční kuchařku.

Obě jsem dostala před mnoha a mnoha lety a vařila jsem jen z té Vánoční.

Dnes v době internetu si raději vyhledám nějaký recept na nesčetných blozích, které se vaření a pečení věnují.

Jsme limitovaní i místem, naše knihovna praská ve všech a expandovat už není kam.

Nicméně o kuchařkách od Hanky Zemanové jsem uvažovala už delší dobu.

Když přišla nabídka z kopečku na zajímavou slevu, odhodlala jsem se a Nová biokuchařka je doma.





Váhala jsem mezi Bioabecedářem a touto novinkou.

Nakonec zvítězila Nová biokuchařka, hlavně kvůli aktuálnějším informacím.

Uvařila jsem si kávu a knihu zatím jen zběžně prolistovala.

Ještě musím dochystat dárky pro pančelky a paní družinářku.

Těším se, až bude více času a já budu mít možnost si biokuchařku pořádně pročíst.


Přeju vám krásný letní podvečer.

U nás je pořád před 30 stupňů ve stínu, hrozné dusno a všichni čekáme, jestli konečně zaprší.

Déšť se nám vyhýbá obloukem.....


                                       Ilona



2 komentáře:

  1. Já už kuchařky vzdala - právě kůvli místu. A recepty si v případě potřeby hledám na netu nebo lovím v časopisech řetězců (Albert, Billa).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ten Albertovský je fajn, ale už dlouho jsem na něho nenarazila. Nicméně zásoba starších čísel bohatě stačí ;)

      Vymazat