středa 11. března 2020

Zajíček háčkovaný


Zrovna dnes to venku jarně moc nevypadá.

Ale déšť je potřeba, to se nedá nic dělat.

Začala jsem pracovat na velikonoční výzdobě, zatím háčkuju tyto jednoduché zajíčky.

Budou na pověšení na větve nebo na girlandu, ještě uvidím.

Plánuju různé barvy.

Aspoň upotřebím zbytky klubíček.



 
Mějte se krásně.

Ilona

 


16 komentářů:

  1. Ilonko,ty jsou krásný.Pořád něco háčkuji,ale to mě nenapadne,blíží se velikonoce,tak něco velikonočního.Budu se asi opičit.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuju, určitě zajíčky zkus, je to rychlovka.
      Krásný víkend.

      Vymazat
  2. Já si budu zajíčky muset pořídit keramické nebo dřevvěné. Neháčkuji ani nepletu, takže nemám z čeho vyrobit nějaké rukodělné (zbytky vln z dávného pletacího období jsem už dávno věnovala někomu tvořivějšímu).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Keramické i dřevěné mám, ruce chtějí něco dělat, tak ještě ty háčkované ;)
      Krásnou sobotu.

      Vymazat
  3. Jééé, ty jsou krásný. Ty budu muset taky vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ilono, moc pěkný a jednoduchý nápad.
    Díky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, ty jsou povedení, to bude hezká výzdoba.
    Měj prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám takové zajíčky uháčkované- leží ale ještě v krabici s jarní výzdobou. Ale mohla bych ještě nějaké dotvořit. Je to rychlé a vypadají jako malá ozdůbka třeba na větvičce moc hezky.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už právě jarní výzdobu vytahuju a tak nějak jsem si říkala, že bych už dala i tu velikonoční, pro lepší náladu .....

      Vymazat
  7. Jé, ti jsou fajn, taková jednoduchá rychlovka. Pověšeným na větvičkách by to moc slušelo. Hezký den, Romča.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý nápad. Mě ještě snad víc nadchly ty sedmikrásky!;-)

    OdpovědětVymazat