sobota 14. března 2020

Vzpomínka na plavbu po Dunaji


Ocitli jsme se všichni v situaci, kterou bychom si třeba před měsícem ani neuměli představit.

A nikdo neví, co bude dál.

U nás jsou aktuálně doma kluci.

Mikeš má "homeschool" a muž homeoffice.

Já navařím, odběhnu si do práce a odpoledne kontroluju úkoly a referáty, které má syn zadané ze školy.

Když vyjde počasí, vyrážíme do přírody.

Padly samozřejmě jiné plány, jako třeba výlet do Rakouska.

Zrovna nedávno jsem tady vzpomínala na naši plavbu po Dunaji.

Mikeš měl asi rok a půl a mě to připadá jako věčnost.

Klidně bych si to zopakovala.

Tak aspoň vzpomínka obrazem.















Samozřejmě se mi líbila okolní příroda, kopce a hrady, zámky podél řeky.

Vinice okolo městeček.

 Naše plavba končila ve Spitzu, odkud jsme pak jeli vlakem zpátky na penzion.

Opravdu krásný kraj.






Přeju vám klidné dny, nejlépe s rodinou.

Ať se nám nemoci vyhýbají a ať zvládneme tuto nelehkou situaci.

❤️

Ilona





 




 

14 komentářů:

  1. Tyhle fotky všichni potřebujeme jako sůl, protože člověka nabudí a posílí v myšlence, že zase budeme cestovat, zase budeme poznávat, ale časem.
    Krása nesmírná a opatrujte se!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tuhle trasu jsem taky plula, až do Kremsu. To údolí je nádherné plné krásných staveb i zajímavých zřícenin... dík za připomenutí. Mám taky na blogu o téhle výpravě pár článků.

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, tak to byla úžasná plavba. Nedivím se, že na ni vzpomínáš, ty výhledy na skály, na hrady a zámky, na kopce, nádherná podívaná.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, z vody je to po okolí úžasný pohled.
      Krásný večer.

      Vymazat
  4. Ilono, hezká plavba. Díky za pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, ráda čtu, že nastalou situaci v pohodě zvládáte a děkuji za krásné fotky. Vidím Melk, mám na něj úžasné vzpomínky...
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, z Melku jsme vyjížděli, krásné místo.
      Přeju poklidný večer.

      Vymazat
  6. Ilono, kdysi jsme tudy projížděli autem a loď máme taky v plánu. Snad už brzy na ni dojde.
    Pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeme doufat, že se vše vrátí co nejdříve do starých kolejí.
      Krásný večer.

      Vymazat
  7. Tak to muselo být úžasné.Nádherné fotografie z plavby,ten zámek je parádní,jak se vypíná nad krajinou.Začíná nejkrásnější roční období a až na procházky se psem jsme doma.Bydlí s námi syn a tak jezdí nakupovat.Já šiju doma roušky.Hlavně,aby se vir dále nešířil v takovém množství.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná podívaná na nádherné snímky!!!
    Trošku mě to připomnělo mou plavbu z Děčína do Drážďan. Tam tehdy byla k vidění taky krásná krajina i památky

    OdpovědětVymazat