středa 5. června 2019

Pusinková Pavlova



Tento dezert jsem chtěla vždycky vyzkoušet.

Velká pusinka, šlehačka, ovoce, no nezní to skvěle?

IG a blogy se hemží lákavými obrázky.

Včera jsem k večeři chystala květákový mozeček, takže jsem si jen vyšetřila tři bílky.

Nevím, co bych dělala se zbylými žloutky a takhle se to "schovalo" s ostatními vejci.

Jahody i šlehačka byly v lednici.

Pavlova bývá většinou jako velký několikapatrový dort.

Je to krásné na pohled, ale pro mě v tu chvíli nepraktické.

Dala jsem přednost jen menším pusinkám, ať si ji můžeme nazdobit podle chuti.

I tak je ten malý kousek celkem sytý.

Takže u nás nakonec takto.

   
 


 Užijte si prima den.


     Ilona

 

10 komentářů:

  1. Ilonko, i u nás děláme Pavlovu jako malé dezerty. Velkou jsme snad ani nikdy nedělali. Přijde mi to tak praktičtější :)
    Zákusek se povedl, vypadá moc krásně! A chutnal?
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, samozřejmě, že chutnal ;) Jahody se šlehačkou jsou nej a pusinky k tomu - blaho!
      Krásný den.

      Vymazat
  2. to vypadá úžasně, ty malé dortíky..tak to budu dělat i já, hezké dny Sv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, doporučuju, taková velká jednohubka ;)

      Vymazat
  3. Ilonko- to vážně vypadá na blaho v pusince!!!!!!!
    tyhle malé se mi líbí!!! jsou takové rozkošné....nám jahůdky teprve dozrávají...děláš mi velikéééé chutě už podruhé :o)) krásný den Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, určitě! U nás už frčí jahody ve velkém, úrodná Haná ;)
      Snad stihnem pavlovu vícekrát, opravdu blaho.
      Krásný den.

      Vymazat
  4. Já mám pavlovu na seznamu "chci zkusit" - ještě jsem ji nikdy nedělala. Teď mám ale s brandnooz boxu polotovar, tak asi nejdřív půjdu touto cestou (co už s ním, když v boxu byl, že?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus polotovar a uvidíš ;) Ze základních surovin to taky není těžké a je to moc dobré 👌

      Vymazat
  5. Ilonko, už roky dělám Pavlovy jako menší pusinky. Dort je efektní, ale jen do porcování :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se ty dorty taky moc líbí, některé jsou hotová mistrovská díla. Ale právě bych se do toho bála říznout, že se mi to sesype 😀
      Hezký den, Helenko.

      Vymazat