neděle 16. prosince 2018

Vanilkové rohlíčky


Dřív jsem je pekla na Vánoce, ale rohlíčky se lámaly už při šoulání a po upečení .... ani nemluvím.

Abych ušetřila své nervy, dala jsem si pár let pauzu ;)

Letos jsem zkusila recept podle Florentýny a spokojenost.

Jen šest polámaných kousků (při obalování).

Tak snad jsem tu smůlu prolomila.....





Sníh u nás nemáme, tak si musíme tu (skoro)vánoční atmosféru vykouzlit vůněmi.

A vůně vanilky, vanilkových rohlíčků k nim patří.

Krásnou třetí adventní neděli.

      Ilona




6 komentářů:

  1. Ilonko, když se rohlíčky lámou, přidám kousek másla - rada mé babičky. Ořechy jsou různě mastné, je to prý tím.
    Je to radost, něco takhle prolomit, že!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuju za radu, musím si to zapamatovat!
      Hezký sváteční večer

      Vymazat
  2. J8 vanilkové rohlíčky pořád ještě dostávám od maminky :-). Strašně nerada obaluju.Kvůli manželovi peču pracny, které se obalují, tak jednou stačí. Máma zas nerada dělá vosí hnízda, tak to vždycky vyměníme ;-).
    Rohlíčky na Vánoce být "musí" a tobě se povedly moc pěkné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, my pracny ani včelí úly (v Čechách hnízda) nejíme, tak jsem obalila jen ty rohlíčky a šlehačkové. A Mikeš má nejradši čokoládovou kolekci ;)
      Je super mít cukroví od maminky.
      Hezký večer

      Vymazat
  3. Hmmm, Ilonko, rohlíčky už jsem nedělala mnoho let. Letos už je asi nestihnu, ale pristi rok, třeba...? :) Nalákala jsi mě :)
    Měj prima dny. Petra

    OdpovědětVymazat