pondělí 24. prosince 2018

Staročeské Vánoce




Návštěva Vyškova a Vánoční výstavy v muzeu.

Pro milovníky starých tradic a zvyků jak dělané.

Můžete se nejen dívat, ale i vyzkoušet kostýmy a třeba i prodej na mikulášském trhu.



 









Mě výstava moc potěšila, mám ráda staré zvyky a většinu z nich držíme.

Některé byly pro mě nové a ráda jsem se poučila.

Pokud chcete slyšet o tradicích a zvycích na Štědrý den, dávají dnes na čt2 Naše tradice s panem Táborským (lze nalézt i v archivu).


 Užijte si ve zdraví a pohodě dnešní kouzelný den.

Krásné Vánoce!

              Ilona



 
 

 


6 komentářů:

  1. Ilonko!!! Přišla jsem Ti popřát krásné Vánoce, mějte se moc hezky a užíjte si to!!
    Fotky jsou moc hezké♥ Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc děkuji, bylo to bezva. Krásný zbytek Vánoc 🎄

      Vymazat
  2. Taky mám tyhle výstavy ráda, letos jsem se ale na žádnou nedostala. Tak díky, že jsi mne prostřednictvím fotek vzala sebou.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc chtěla nějakou s více betlémy, ale nakonec jsme byla z této nadšená.
      Krásný večer.

      Vymazat